Tendinte în industria serviciilor alimentare 2021

    Tendinte în industria serviciilor alimentare 2021

    Pentru identificarea dorințelor și nevoilor clienților este esențial să rămâi informat cu privire la tendințele industriei serviciilor alimentare. În 2020, companiile din întreaga lume s-au confruntat cu pandemia COVID-19. Astfel, acestea au fost determinate să se adapteze la un nou mediu de afaceri și să adere la orientările de distanțare socială.

     Datorită acestor noi condiții, afacerile au introdus noi servicii, produse și practici comerciale inovatoare. Astfel s-a creat un nou val de tendințe în domeniul restaurantelor, multe dintre ele contribuind la modelarea viitorului industriei de servicii alimentare.

     Mai jos, am realizat o listă cu cele mai importante tendințe în materie de echipamente, servicii, livrări și tehnologii din industria HoReCa.

1. Tendințe de produs

    1. Ambalaje pentru mâncare cu sigiliu contra deschiderii

    Pe măsură ce crește cererea de servicii de livrări, crește și interesul pentru a se asigura că alimentele nu au fost alterate, sau pachetele deschise. Aceste ambalaje sunt concepute pentru a sigila comanda odată ce este gata pentru preluare sau livrare. Acest lucru nu numai că te ajută să te asigurați că alimentele clienților nu sunt expuse sau contaminate, ci îți arată clar când ambalajul alimentelor a fost deschis.

    2. Panouri protecție casierie

    Afaceerile limitează interacțiunile între oameni pentru a respecta prevederile privind distanțarea socială.

    Cu aceste panouri, proprietarii de afaceri pot limita expunerea angajaților și a clienților la picături respiratorii în timpul interacțiunilor față în față cu clienții.

    Panourile vin într-o varietate de forme și dimensiuni. Oferă flexibilitatea de a le implementa în aproape orice punct de vânzare.

    3. Dispenser pentru dezinfectant

    Multe afaceri își asumă responsabilitatea de a se asigura că opțiunile pentru dezinfectare sunt disponibile din abundență pentru personalul și clienții lor.

    4. Indicatoare/stickere de podea

    Etichetele de podea permit proprietarilor de afaceri să marcheze în mod clar locurile desemnate pentru a sta la coadă, pentru a ridica mâncarea și pentru a face plata. În plus, acestea reprezintă o modalitate eficientă de a marca distanța pe care clienții și angajații ar trebui să o păstreze.

2. Tendințe în procesul de servire

   Pe măsură ce industria ospitalității continuă să navigheze într-un climat din ce în ce mai dificil, au fost necesare diferite modalități de a servi clienții pentru a menține afacerile pe linia de plutire. Mai jos sunt unele dintre cele mai importante tendințe creative de servicii.

    1. Ambalaje pentru o singură porție

    Pe măsură ce opțiunile to go continuă să aibă prioritate față de mesele în unități, locații precum cafenelele, își modifică ofertele pentru a fi disponibile ca mese ambalate de o singură porție.

   Clienții pot continua să se bucure astfel de mâncărurile pregătite în locațiile lor preferate.

    2. Bucătării fantomă / virtuale

    Pe măsură ce viitorul în această industrie este unul nesigur, unele afaceri nu mai găsesc practică nevoia unei zone de luat masa. Astfel apelează la un model de bucătărie fantomă. A avea doar o bucătărie reduce costul închirierii proprietății, mobilierului, angajaților și utilităților.

   În schimb, aceste resurse pot fi direcționate spre exemplu, către achiziționarea ingredientelor de înaltă calitate sau echipamente de top.

    3. Adaptarea meniului pentru livrare

    Dacă în mod normal afacerea ta servește preparatele doar în locație, probabil ai făcut unele modificări la meniu pentru a îți oferi preparatele și prin livrare. Majoritatea locațiilor servesc mâncăruri rafinate, iar o parte din costul lor este legat de serviciile de neegalat și de abilitățile angajaților.

   Unele dintre aceste locații au schimbat modelul afacerii, în catering sau au adus modificări la meniu cu produse de tip „take-and-go”.

3. Tendințe de livrare

   Odată cu cererea crescută de livrare și a aplicațiilor pentru comenzi, noile tendințe de livrare din industria restaurantelor încep să înlocuiască serviciile de livrare obișnuite.

    1. Servicii de livrare de produse alimentare

    Având în vedere că mai mulți oameni comandă preparate pentru livrare sau livrare de alimente, multe magazine alimentare oferă acest serviciu. Acest lucru poate fi făcut chiar de către magazin sau, de către livratori specializați care fac cumpărăturile iar apoi le livrează clientului. În cazul livratorilor, aceștia îți pot comunica un interval de timp în care face aceste cumpărături.

    2. Servicii de livrare prin terți

    În perioade incerte, serviciile de livrare de la terți nu au acționat doar ca o formă suplimentară de a comanda alimente, ci ca o sursă de venit pentru mulți oameni care caută de lucru. Servicii precum Uber Eats, Doordash și GrubHub colaborează cu restaurantele pentru a crea o platformă în care clienții pot comanda online iar un șofer le livrează mâncarea/produsele direct la ușă.

    3. Livrarea de alcool

    Datorită constrângerilor distanțării sociale afacerile au ajuns în imposibilitatea de a mai organiza petreceri de weekend, evenimente, sau să servească băuturi. Astfel unele dintre acestea s-au orientat înspre livrarea alcoolului pentru a continua să obțină profituri.

    Într-un climat din ce în ce mai dificil, restaurantele, cafenelele, pub-urile fac tot ce pot pentru a-și menține ușile deschise. De la o servire creativă sau oferirea de la noi, utile și tehnologii inovatoare, adaptarea acestor tendințe la restaurant în modelul tău de afaceri te poate ajuta să atragi clienții în locația ta. Desigur, nu fiecare restaurant poate adopta toate cele mai recente tendințe din industria serviciilor alimentare induse de pandemia COVID.

    Cea mai bună abordare este de a identifica tendințele din industrie care pot fi implementate cu ușurință pentru a se potrivi modelului tău de afacere, dimensiunii personalului și proprietății pe care operați. Cel mai important lucru este să faci ceea ce este mai bine pentru afacerea ta.

sursa: ktchnrebel, secondmeasure

Tendinte în industria serviciilor alimentare 2021

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Add to cart