Tipuri de afisare produse retail. Rafturi prezentare marfuri

Tipuri de afisare produse retail

   De la magazinele mici la brutării, companiile de vânzare cu amănuntul au nevoie de o modalitate de stocare și afișare a mărfurilor. Acest lucru se realizează prin adăugarea de rafturi în zona de magazin, pentru a se asigura că produsele sunt atât vizibile, cât și ușor de accesat.

   Unele rafturi nu sunt însă potrivite pentru utilizarea în magazin, iar unele opțiuni sunt mai bune pentru depozitare. Un pas important în achiziționarea de rafturi pentru afacerea ta este să știi ce raft este potrivit pentru fiecare zonă. 

Tipuri de display

   Display-urile realizate pentru expunere sunt concepute pentru a prezenta produsele în cel mai bun mod posibil și pentru a atrage atenția clienților. Construcția lor și utilizarea pentru afișarea produselor este foarte variată. Unele sunt concepute pentru mărfuri specifice în timp ce altele, sunt concepute pentru o utilizare mai generică.

  1. Coșuri pentru produse

   Sunt disponibile în opțiuni independente și de tejghea. Coșurile sunt extrem de versatile și excelente în orice cadru de vânzare cu amănuntul. Sunt ideale pentru produse mici, cum ar fi produse de patiserie, accesorii de modă, articole de uz casnic.

  1. Suporturi pentru sticle

   Sunt ideale pentru bere îmbuteliată, cidru sau altă băutură care vine ambalată în cutii. Este o soluție de afișare ușoară și atrăgătoare, excelentă pentru magazine, magazine de specialitate. De reținut însă că poate fi voluminos și are o versatilitate redusă.

  1. Cutii de prezentare

   Deși nu oferă posibilitatea organizării mărfurilor, o cutie este excelentă pentru afișare de produse. Sunt potrivite pentru produse alimentare preambalate, accesorii de modă și chiar hardware.

  1. Standuri de afișare din carton (FSDU)

   Sunt afișaje independente, pentru produse și sunt utilizate în mediile de vânzare cu amănuntul pentru a influența tiparele de cumpărare ale consumatorilor. Realizate în mod obișnuit din carton, prezintă oportunitatea excelentă de a experimenta cu forme sau modele care atrag atenția.

FSDU-urile sunt concepute pentru a crește vizibilitatea produsului și pentru a maximiza impactul mărcii la punctul de cumpărare.

  1. Standuri de afișare

   Pentru vizibilitate și acces, standurile de afișare includ adesea coșuri. Construcția acestor standuri poate fi simplă sau pe mai multe niveluri. Aceste unități de afișare sunt perfecte pentru o varietate de mărfuri.  Cu toate acestea, pot fi voluminoase, iar unele necesită un blat sau un raft.

  1. Coșuri de produse

   Adesea văzute pe culoarele de produse ale magazinelor mari și în piețele fermierilor. Coșurile de produse sunt mari și voluminoase. Se pot pune fructe, legume, produse ambalate individual (de exemplu bomboane). Un avantaj al coșurilor este că acestea sunt afișaje independente și pot fi plasate strategic pentru a fi văzute și a interacționa cu ele din toate unghiurile.

   Sunt realizate din carton sau sunt personalizabile, astfel încât sunt  o ocazie excelentă de a deveni creativi cu modul în care proiectați imaginea mărcii. Sunt ușor de livrat si de configurat.

Tipuri de rafturi pentru retail

   Rafturile cu amănuntul sau rafturile pentru magazinele cu amănuntul, sunt destinate aplicațiilor cu volum mare și utilizare constantă. Sunt robuste, fiabile și adesea ajustabile pentru a permite rotația inventarului. Utilizarea rafturilor non-retail într-un mediu de retail poate duce la prăbușirea unităților, ceea ce necesită o atenție sporită a personalului.

  1. Rafturile de perete

   Rafturile de perete sunt opțiunea și modalitatea cea mai tradițională de a afișa produse. Cu acest tip de prezentare pot fi folosite mai multe rafturi de același fel și acest lucru va oferi spațiu de depozitare mai mult decât suficient. Sunt ideale dacă doriți să economisiți spațiu.

  1. Rafturi independente

   Aceste rafturi sunt utilizate foarte frecvent în magazine pentru a afișa toate tipurile de produse. Sunt realizate din diferite materiale, cum ar fi oțelul inoxidabil sau lemnul. Cele din oțel inoxidabil sunt mai durabile și suficient de puternice pentru a susține produsele mai grele. Există și varianta cu roți, pentru a putea fi mutate cât mai ușor.

  1. Rafturi de merchandising inclinate

   De obicei, au rafturi înclinate sau în stil coș. Acest tip de prezentare sporește vizibilitatea produselor și facilitează accesul clienților la achiziționarea acestora.

   În unele cazuri aceste rafturi vin cu posibilitatea de a fi ajustate pentru o afișare personalizată. Designul este ideal pentru supermarketuri, magazine gourmet, brutării, cafenele care produc sau vând produse de patiserie.

  1. Gondole

   Gondolele plasate cap la cap pot forma rânduri de rafturi, în timp ce gondolele de sine stătătoare tind să fie utilizate pentru afișaje tematice speciale. Sunt potrivite pentru afișarea produselor de dimensiuni mai mici, de exemplu produse de machiaj.

   Acestea atrag privirea cumpărătorului și crează o legătură emoțională. Acest tip de prezentare pune în evidență caracteristici ale produsului expus.

Alegerea tipului de afișare: display sau rafturi

   Când realizezi designul interior pentru spațiu, trebuie să  fi atent  la amplasarea și utilizarea rafturilor/display-urilor de vânzare cu amănuntul. La urma urmei, acestea au capacitatea de a îmbunătăți aspectul general al locației și de a crea un mediu primitor pentru clienți.

   Iată 5 întrebări pe care trebuie să ți le pui înainte de a alege tipul de afișare al produselor tale:

  1. Ce tip de produse vei comercializa?

   Produsele stocate de magazin/locație vor avea o influență directă asupra rafturilor de vânzare pe care alegi să le implementezi. Trebuie acordată o atenție specială tipului de material de afișare utilizat împreună cu produsul.

   De exemplu, atunci când utilizezi rafturi din lemn, nu ar fi recomandat să așezi pe raft produse cu margini ascuțite, aspre sau proeminente.  Acest lucru ar putea duce la zgârieturi care vor deteriora finisajul lemnului.

  1. Cât spațiu ai în magazin/locație?

   Dimensiunea spațiului dictează ce tip de afișare vei alege. Dacă ai un spațiu mai mic, atunci rafturile cumpărate ar trebui să poată prezenta produsele dar  în același timp să nu ocupe prea mult spațiu. În acest caz ar trebui să eviți rafturile de tip gondolă. Te poți orienta spre afișaje de tipul rafturilor pentru merchandising sau coșuri.

  1. Care este greutatea produselor comercializate?

   Greutatea produselor este un factor important de luat în considerare atunci când decizi ce rafturi să implementezi. Rafturile utilizate trebuie să aibă capacitatea de a susține tipul de produs pe care intenționezi să îl comercializezi.

   În ceea ce privește funcționalitatea, materialul pentru rafturi ales trebuie să fie capabil să reziste la greutatea produsului stocat. Atunci când alegi tipul de raft, nu trebuie să iei în considerare numai greutatea individuală a produsului, ci și greutatea colectivă. Cel mai probabil, vei stoca mai multe cantități din produsul dorit pentru a te asigura că nu există spații goale pe raft.

  1. Ce tip de rafturi va pune în evidență produsele cel mai bine?

   Pentru conserve, produse alimentare și produse de curățenie rafturile tip gondole sunt soluția cea mai indicată. Acest lucru se datorează faptului că oferă o suprafață mare de expunere a produselor.

   Are capacitatea de a stoca în mod eficient și categoric diferite tipuri de produse. Ca atare, această formă de rafturi este adesea utilizată în magazinele alimentare.

   La fel ca produsele conservate și produsele alimentare, rafturile tip gondole sunt recomandate și pentru afișarea alcoolului. După cum s-a menționat anterior, această formă de rafturi poate găzdui cantități mari și diferite dimensiuni de produse.

   De reținut din nou este dimensiunea spațiului de care dispui atunci când alegi tipul de afișare al produselor.

  1. Voi avea nevoie de mai multe rafturi în viitor?

   Tendințele sunt în continuă schimbare iar în viitor, pot fi stocate diferite tipuri de produse în magazin. Acest lucru ar însemna în cele din urmă implementarea unor rafturi diferite.

   Dacă se anticipează creșterea magazinului, se recomandă utilizarea opțiunilor de afișare reglabile.  Acest lucru va permite adaptarea afișării produselor în funcție de stoc. De asemenea, rafturile ușor de deplasat ar fi o soluție dacă plănuiești o extindere în viitor.

Tipuri de afisare produse retail

sursa: display, shopify

Tipuri de afisare produse retail

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Add to cart